Online kommunikáció

Marketing szövegírás – a karakterek aranyat érnek (?)

Igen! Minden szöveg, szó és karakter, ha az egy megfelelő stratégia alapján lett kialakítva, csak a vállalkozásának a javát szolgálja. Hogyan?

Az online marketing szövegírás célja az érdeklődőszerzés, a vevőszerzés, valamint a visszatérő ügyfelek érdeklődésének fenntartása. Egy jó marketingszöveg képes bevonzani az ügyfeleket és eladni a terméket vagy szolgáltatást. Ezen túlmutatóan a megfelelő stratégia mentén kialakított tartalom elkötelezetté is teszi a vevőt, vagyis az alkalmi vásárlóból hűséges ügyfél válhat

Marketing szövegírás – mellébeszélés nélkül is megy

A marketing bullshitek ideje már lejárt. Ma már a vevők a hiteles információkra vágynak, amit az ismeretségi körükön kívül az online térben keresnek meg.

A Z és az Y generáció (szűkebben: 18-40 év között) döntéshozatala kutatás – Marketing Műhely by Arts & Business – 2019. I. negyedév

Mit jelent ez a statisztika? Azt, hogy a vásárlók több mint a fele még a vásárlás előtt utánanéz a terméknek vagy a szolgáltatásnak az interneten. Fontos adat, hogy nem csak a vonatkozó weboldalt nézik meg, hanem az interneten fellelhető véleményeket és értékeléseket, valamint a Facebook oldalt is.

Jó tudni: a magyarországi közösségi média felhasználók több mint 92%-a a Facebook-ot használja. Fontos, hogy az ezen a felületen elérhető potenciális ügyfeleket a saját közösségünkké formáljuk, amelyhez elengedhetetlen a rendszeres kapcsolattartás, valamint az interaktivitás generálása. Lényeges, hogy ne csupán egy közösségünk legyen, hanem egy aktív közösséggel rendelkezzünk. Ez azonban professzionális kommunikációt, és az online csatornák, mint például a Facebookhoz kapcsolódó Instagram naprakész ismeretét igényli.

Marketing szövegírás – művészetből üzleti profit

Fontosnak tartjuk, hogy a vállalkozások ne csak mennyiségben, hanem minőségben is kiváló tartalmakkal jelenjenek meg az interneten. Legyen szó akár a weboldal tartalmáról, a közösségi médiában megjelenített posztokról vagy a blog bejegyzésekről, a minőséget és a hitelességet kell alapvetőnek tekinteni.

Az Arts & Business Kft. online kommunikációs szolgáltatásai:

  • marketing szövegírás
  • blogolás
  • PR cikkírás
  • SEO szövegírás
  • Facebook posztírás
  • hírlevél kampány

Az ötlettől a papírra vetésig – szolgáltatásainkról bővebben

Az Arts & Business Kft. célja, hogy a megrendelők számára hiteles, minőségben és például a Google által is elvárt mennyiségben alkossa meg a szöveges tartalmakat.

A marketing szövegírás folyamata

Jó tudni: szövegírási szolgáltatásunk a célokhoz mérten eseti és folyamatos megbízási jelleggel és igénybe vehető.

Kiknek ajánljuk a folyamatos szövegírást?

Azoknak az ügyfeleinknek ajánljuk, akik:

  • szeretnének a Google első oldalára kerülni
  • és tudják, hogy fontos a közösségi média jelenlét, de nincs idejük kezelni.

Marketing szövegírás – nincs megállás

Csomagajánlatunk:

  • havi 6 * 300 szavas blog tartalom
  • havi 10 db Facebook bejegyzés
  • havi 5 db Instagram poszt
  • havi 4 db hírlevél megírása max 250 szó/mail
    50.000 Ft + Áfa / hó

Javasolt szolgáltatásaink a csomagajánlatunk mellé:

  • SEO szempontoknak való megfelelés: 15.000 Ft + Áfa / hó
  • képek szerkesztése kapott anyagból (vízjel, felirat, méretre vágás, alapgrafika) 10 db Facebook bejegyzéshez: 6.000 Ft + Áfa / hó
  • képek szerkesztése kapott anyagból (vízjel, felirat, méretre vágás, alapgrafika) 50 db Instagram poszthoz: 3.500 Ft + Áfa / hó
  • hírlevél kampány teljes körű lebonyolítása (rendszer biztosítása, hírlevél megírása és kiküldése, riportolás): 10.000 Ft + Áfa / hótól

Eseti megbízási díjaink:

  • 10*500 szavas SEO szövegírás: 50.000 Ft +Áfa
  • 1*500 szavas SEO szövegírás: 6.000 Ft + Áfa
  • 1*300 szavas blog tartalom: 4.000 Ft +Áfa

A marketing szövegírással kapcsolatos további információkért kérjük vegye fel a kapcsolatot irodánkkal.