Új utak a kulturális marketingben

Dér Cs. Dezső (az Arts & Business Kft. alapítója) – Márkus Renáta (a METU Marketing Műhely volt tagja) szerzőpáros új könyve a marketing világába kalauzol el. Segítségével a kulturális intézmények, szervezetek és a művészek is szakszerűbbé és hatékonyabbá tehetik működésüket plusz költségek nélkül. A kötet könnyen forgatható; laikusok számára is érthetően ír a kulturális marketing elméleti és gyakorlati alapjairól, amelyhez egy extrafogalomtár is párosul. Emellett olyan trendekkel foglalkozik, mint a Z generációs célközönség, az influenszer-jelenség vagy a közösségi media marketing. A könyv olyan mintákat tartalmaz, amelyekkel az olvasó számára lehetővé nyílik kommunikációs csatornák, tevékenységek elemzésére.

Bemutató a Pesti Vigadóban március 2-án.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük