Online marketing

Lehetőségekkel teli világ!

Napjaink embere, idejének nagyrészét ma már az internet világában tölti. Magyarországon 2019-ben a lakosság több mint 89%-a aktív internetfelhasználó, ebből pedig közel hatmillióan a mobileszközükkel rendszeresen vannak jelen a közösségi média felületeken.

Az online tér tehát valóban új utat nyitott és új lehetőségeket teremtett a vállalkozások számára, melynek hatalmas útvesztőjében azonban nem egyszerű megtalálni siker felé vezető irányt.

Hogyan találhat rá a siker felé vezető útra?

Bár a siker mércéje erősen szubjektív, az elmondható, hogy a mai világban az online jelenlét nélkül már a piacon megmaradni, vagy a piacra belépni szinte lehetetlen. Hiszen, ha mi magunk is online éljük az életünket, akkor jogos az elvárás, hogy a szolgáltatók ebben a térben is kiszolgáljanak minket. Épp ezért szükséges, hogy a vállalkozások (mérettől függetlenül) megjelenjenek az interneten. Ez a megjelenés az egyre növekvő információ igény miatt viszont nem merülhet ki egy-egy online névjegykártyaként funkcionáló weboldalban vagy egy létrehozott, de nem aktív Facebook oldalban. Az információéhség kielégítéséhez komplex és integrált megoldások alkalmazása szükséges, melyek minden online csatornán megjelennek.

Online marketing stratégia – a gyors eredmények záloga

Mi hisszük, hogy a jól átgondolt online marketing stratégia és a precíz megvalósítás minden vállalkozás számára gyors eredményeket és tartós sikereket hozhat. Ehhez nem kell mást tenni, csak a stratégiát a megfelelő alapokra felépíteni.

Mi számít megfelelő alapnak?

Itt lényegében arról van szó, hogy a vállalkozás üzenetét a megfelelő helyen és időben a megfelelő célközönségnek juttatjuk el. Ehhez azonban a célközönség összetételét, viselkedését és a szokásait is ismerni kell. Például hiába piacvezető hazánkban a Facebook, ha a célközönségünk nem használja ezt a platformot, nem ezen a felületen kell hirdetni. Akkor hol? Ehhez először is tudni kell, hogy mely felületeken található célközönség meg, másodszor pedig azt kell figyelembe venni, hogy milyen üzenettel lehet őket ott megszólítani.

Az online marketing stratégia tehát a célközönségünk alapos ismereténél és a platformok rutinszerű alkalmazásánál kezdődik.

Online marketing stratégia – az Arts & Business megtervezi és megvalósítja

  • honlapkészítés
  • SEO, azaz keresőoptimalizálás
  • marketing szövegírás
  • közösségi oldalak kezelése
  • Facebook kampányok lebonyolítása
  • Google Ads hirdetések teljes körű kezelése
  • e-mail marketing

Honlapkészítés – minden vállalkozásnak szüksége van egy weboldalra

Ezt meg sem kérdőjelezzük, hiszen tudjuk, hogy így van! Elsősorban azért, mert a potenciális vásárlók ma már mindent tudni szeretnének még a döntés meghozatala előtt. Ha pedig ebből a tájékozódási folyamatból kimaradunk csupán csak azért, mert nem vagyunk jelen egy:

  • mobilbarát,
  • gyorsan betöltődő,
  • biztonságos,
  • a GDPR előírásnak is megfelelő,
  • designos és informatív weboldallal,

akkor a konkurenciának adjuk a lehetőséget. Fontos tehát, hogy egy vállalkozásnak legyen saját weboldala, de még fontosabb, hogy ez a weboldal megtalálható legyen a legfőbb keresőben.

Keresőoptimalizálás – amikor a szavak termelik a bevételt

A jó weboldal túlmutat a fent leírtakon. Ahhoz, hogy értékelhető legyen egy, a tevékenységünkkel kapcsolatos kifejezésre, tehát a Googleban is megjelenjen a keresésre, fontos, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű szöveggel töltsük meg. A szöveg viszont nem minden. Mivel a verseny erős és minden vállalkozás az kereső első oldalára szánja a weblapját, a keresőoptimalizálást komplex folyamatként kell kezelni.

Marketing szövegírás – az információ tudás, a tudás hatalom

A hatalom pedig pénz! De kinél is? A vásárlónál és a vállalkozónál is. Ugyanis, ha a megfelelő helyen és időben, a megfelel tartalmat jelenítjük meg a potenciális vevőnknek, akkor ő úgy fogja érzeni, hogy a megszerzett információval olyan tudáshoz jutott, amivel előnyös döntést fog hozni. Vagyis, ha a vásárló keresésére a mi weboldalunk jelenik meg, majd a mi Facebook és Instagram oldalunkon kezdi el a posztjainkat olvasgatni, akkor olyan extra információt adhatunk neki, ami megmutatja, miben vagyunk jobbak, mint a konkurencia. Ezen folyamat végén pedig természetesen a mi vállalkozásunk fog bevételt termelni.

Közösségi oldalak és Facebook kampány – a közösség ereje

A legnépszerűbb közösségi média platform hazánkban a Facebook, amelyet az Instagram követ. Ezen a két felületen található meg a legtöbb a felhasználó, de nem túlzás azt állítani, hogy a Facebookon szinte magyar fent van. Épp ezért fontos, hogy a közösségi médiában a közösség igényeit kiszolgálva, a megfelelő tartalmakkal jelenjünk meg. A közösség építése mellett a Facebook és az Instagram is egy kiváló hirdetési felület akkor, ha ismerjük a rejtelmeit. A Facebook hirdetéskezelője számtalan (több száz) variációt kínál az egyes célok eléréshez. Ezt a rengeteg variációt azonban végig próbálni szinte lehetetlen, mind az idő, mind a költségek tekintetében.

Google Ads – a leggyorsabb eredmény!

Már minden startra kész, a weboldal gyorsan betölt, mobilbarát és biztonságos, és már a szöveg is felöltésre került. Épp csak senki nem tud még róla? Erre a problémára a Google Ads a legjobb megoldás, amely a megfelelő beállítások mellett gyorsan új látogatókat szerez a weboldalnak.

E-mail marketing – mindenki szeret olvasni

Csak nem mindegy, hogy mit! Épp ezért fontos már az elején meghatározni, hogy kiknek és mit fogunk írni. A szegmentált hírleveles rendszerrel és a jól megírt e-mailekkel nem csak a feliratkozottak számát, de a levél megnyitási, átkattintási arányt is lehet növelni, ami hosszútávon a bevétel növekedését eredményezi.

Online marketing stratégia – kérjen online elemzést még ma!

Átfogó online kommunikációs elemzés, mely a megfelelő stratégia alapját jelenti. Az elemzés során megvizsgáljuk a meglévő weboldalt, a közösségi média felületeket (Facebook, Instagram, …), a Google pozíciókat és a vállalkozásról kapott online képet. Az elemzést követően pedig összeállítjuk a céloknak megfelelő rövid és/vagy hosszú távú online marketing stratégiát.

Az elemzés díja: 60.000 Ft + Áfa, mely tartalmazza az elemzés eredményeit és a stratégiát, valamint Budapest területén belül egy 1 órás személyes prezentációt.