Arts & Business workshop

Lifelong learning – azaz élethosszig való tanulás.

Ezt a szemléletmódot követve alkottuk meg az Arts & Business képzési rendszerét, ami a KKV és nagyvállalati, illetve a kulturális és a közművelődési szektor számára kínál napra kész tudást az online marketing területén.

Arts & Business online marketing workshop

Több modulos rendszerünk célirányos és gyakorlatorientált workshopokat biztosít az online marketing iránt érdeklődők és a szakterületen magukat tovább képezni kívánó, napra kész tudásra vágyók számára. Moduljaink egymásra épülő rendszere az online marketing workshopon résztvevők számára lehetővé teszi a készségek alapszintű, haladói és szakértői elsajátítását az egyedi igényeknek megfelelően.

Egyéni workshop

Egyéni vállalkozók és a tanulmányaikat gyakorlati módszerekkel kiegészíteni kívánók számára javasoljuk.

Csoportos workshop, maximum 25 fő:

A KKV és nagyvállalatok, valamint a közművelődés számára, napra kész információk és trendek.

Online marketing workshopok, modulok:

Alapozó online marketing modul: a hallgató  megértse a különböző platformok működését, megismerje azok egymásra épülését illetve azok integrált használatát a hatékony kommunikáció érdekében.

Közösségi média I. modul: a hallgató megismerkedik a Facebook üzleti platformjának a használatával, gyakorlati tudást kap az üzleti oldal létrehozásához és kezeléséhez, valamint az event létrehozáshoz és működtetéséhez.

Közösségi média II. modul: a hallgató  megismerkedik a Facebbook Hirdetéskezelővel és gyakorlatban képes lesz a céloknak megfelelő hirdetéseket létrehozni. Továbbá gyakorlati tudást szerez az Instagram és a YouTube használatáról.

Google modul: a hallgatók megértsék és elsajátítsák a Google keresőmotor használatát és képesek legyenek a saját intézményük weboldalát optimalizáltan működtetni. Ennek keretein belül a hallgatók megismerik a SEO tartalom és az Ads hálózat elméleti hátterét. Gyakorlati képzést kapnak a SEO szövegírásból és a Google hirdetés létrehozásából.

Direct Mail marketing modul: a hallgató megismerkedik a perszonalizálással és annak előnyeivel, a hatékony direct mail adatbázis felépítésével. A gyakorlatban megismeri a népszerű direct mail rendszer kezelését.

Online vizuális tartalom készítés modul: a hallgató megértse, hogy az online térben az üzenetek átadására alkalmas vizuális formákra és tartalmakra van szükséges. A modul során a hallgató elsajátítja a közösségi média felületekre és a weboldalra optimalizált képi tartalmak készítését és megismerkedik a képszerkesztő programokkal.

Énmárkázás modul: a hallgató megértse: a kulturális intézmény márkájával szorosan összefügg az intézmény vezetőinek kommunikációs szakembereinek a márkájával. A modul során a hallgató megismerkedik az énmárkázás fogalmával és gyakorlat tudást kap a személyes márka tudatos építéséről.